Hoppträning i Viatorps paddock och nattgäst

0kommentarer

Idag jobbade jag 13-21. Var i stallet en sväng på förmiddagen och mockade. Varmt och skönt idag också. Shortsväder och det är härligt!

Kunde sedan gå lite tidigare från jobb så jag hann se slutet på hoppträningen med Tina och Lorett. Det såg så bra ut. De kom till fina distanser hela tiden så Lorett slapp hoppa svåra och konstiga språng, och det var mjuk och fin ridning. Hann filma lite grann.



Nu har jag besök av min brorson Jonathan som ska sova över här inatt då båda hans föräldrar är på utlandsresor! Trevligt och mysigt att ha honom här. Får se hur kul det är imorgon bitti dock då jag ska få upp honom till skolan. Men det går säkert jättebra!



Nu ska jag själv hoppa i säng så jag orkar upp i tid! Men här kommer filmsnutten!

Kommentera

Publiceras ej