New Forest SM

0kommentarer

Även i år går New Forest SM i Vetlanda. Vi hade ju sådan tur förra året att vi fick tag på en stuga, fast jag inte hade koll när proppen kom ut. I år har jag haft koll på deras hemsida och idag kom proppen, så jag ringde på en gång och bokade stuga. Hon som sköter det, blev mäkta förvånad då hon ej visste att proppen ens kommit ut än.
 
Men nu har vi en stuga! Det är sista helgen i juli som det går. Var faktiskt en ganska stor stuga, spec om man jämför med dem som fanns i Varberg! Nu får vi hoppas att Helene och Susanne vill och kan följa med.

Nu, lagom till maj månad har det blivit kallt. Igår var det bara 5 - 6°, och regn och hagel. Idag är det lite soligt men fortfarande kallt, cirka 8° bara. Satte på Lorett det tjocka regntäcket igår kväll, men har varit en sväng i stallet nu på förmiddagen och mockat, och bytte till det tunnare blå innan jag stack.

Träffade på Tina och MP i stallet som varit på vet-koll och han är friskförklarad. :) Ska nu sättas igång och kunde nog vara igång om tre veckor.

Lorett ska få ta det lite lugnt denna veckan, efter tävlingen. Dock behöver hon ju röra på sig, men ingen hoppträning. Ev har vi hoppning på fredag i min grupp, men jag håller mig till markarbete i så fall. Jag ska åka tillbaka till stallet i kväll och då blir det nog lite tömkörning tror jag.

Här kommer en superfin bild på Tina och Lorett, tagen av Fredrika Bergmast eller Emma Berg. Har blandat ihop vems foton som var vems.

Kommentera

Publiceras ej