Dålig uppdatering här...

0kommentarer

men jag har varit lite sjuk så det är delvis därför. Med Lorett har det i alla fall varit bra. Julia fick ta henne på min lektion i fredags för jag orkade inte själv. Lorett såg fin ut. De red ute i Viarps paddock.

Var lite orolig för Loretts hovar då jag var iväg med henne på fredagsmorgonen och fick nya skor. Hon har fortfarande röta i hovarna som kommer från en svamp som finns i markerna tydligen. Inte mycket man kan göra. Hovslagaren har skurit bort mycket och nu är det bara luft som ska till.

Denna helgen är det inga tävlingar. Dels jobbar jag och dels får Lorett ha lite vila efter sin fina tävlingshelg förra veckan.

Här kommer tre filmer från Torns!

Från lördagens klass:








Från söndagens klass;
 





Ärevarvet:

Kommentera

Publiceras ej