Julia på väg!

0kommentarer

Nu har Julia åkt och kommer att vara bort i 5 veckor. Så nu tänker jag lägga upp ett schema för Lorett. Denna veckan reds hon ju igår, och idag ska jag försöka rida igen på en lektion i viarp. Har flera ggr kvar men kommer inte att hinna rida igen. I morgon får hon ha sin vilodag för jag ska jobba natt och måste vara på jobbet några timmar tidigare och förbereda ett samtal, så då har jag ändå inte tid. Torsdag blir det nog en uteritt. Ev rider vi ner mot hennes gamla stall (Karins), eller så ska jag testa den nya slingan jag sett vid Härslöv. Fredag är det min vanliga lektion. Jag har önskat bommar. Vill inte till Ottarp. Lördag kanske jag kan rida igen i viarp då det är sista lektionerna för denna termin då. Och söndag vet jag inte än. Kanske trimma lite dressyr?

Såg precis att Julia nyss landat i Manchester där hon ska byta plan för att åka till Chicago, och det planet går om 10:40 lokal tid, dvs 11:40 vår tid.  Den resan tar cirka 8 timmar och kan följas här  Skriv bara in flygnumret och bolag.

AA 55 Has Not Yet Departed
Flight: (AA) American Airlines 55
Departure: (MAN) Manchester International Airport
Arrival: (ORD) O'Hare International Airport
Duration: 520 minutes
Status: Flight has not departed.
 
Tracking will begin upon departure.

Därefter byter hon i Chicago och flyger till Cedar Rapids med AA3910
Fick ett mms av henne igår kväll där hon fotat sin nya bakgrund i datorn. Hon kommer nog att sakna Lorett lite.



Fotot är från ärevarvet i Eslöv och jag fick 10 foton av en tjej som varit där och fotat. Jättefina kort (mina ligger helt i lä trots att jag använde Julias fina kamera). Vet inte vad hon heter men hennes blogg är http://ncfoto.blogg.se/ 

Hennes foto kommer i nästa inlägg!

Kommentera

Publiceras ej