Lördag morgon

1kommentarer

Vaknat tidigt (05:57) av fin fågelsång! Drömt konstigt i natt så jag känner mig inte så utvilad, skulle ändå upp tidigt då jag ska iväg till jobb. Dock ska jag hinna med en sväng till Lorettan först och mocka och titta till henne. Igår kväll red jag lektion men fick inte riktigt till det. Kan ha berott på att jag blev sen, pga jobbet, så de andra hade redan börjat när jag kom, så vi fick väl inte till en optimal framridning. Tyckte hon var lite hård i munnen och saknade den där sista spänsten som hon brukar ha. Lotta tyckte hon såg fin ut men känslan var som sagt inte där riktigt. Hade dressyrtränset med tredelade bettet. Såg sedan att det var det med lösa ringar och det gillar jag ju inte att rida med. Avslutade ridpasset med att tre och tre rida igenom LC1-programmet. Hade inte ridit det förr men det var ganska lätt. Betydligt roligare än LC2.

Så nu ska jag göra mig i ordning och åka till Lorett. Om ni inte redan visste det så är hon "the apple of my eye"!


Bild från Vetlanda sommaren 2011

1 kommentarer

Julia

03 Mar 2012 15:05

Tingsryd*

Kommentera

Publiceras ej