Jättefin idag på Mette-träningen och nu är...

0kommentarer

foto0891 (MMS)

Jättefin idag på Mette-träningen och nu är vi båda trötta. Var cirka 28° när vi red men det gick bra ändå. Båda blev dock svettiga! Fick en riktigt fin känsla i galoppen. Även traven och skritten bra. Avslutade med ett par fina bakdelsvändningar där hon verkligen trampade över med sina framben. Som vanligt ska jag tänka på mina händer. Fick rida med mycket innerskänkel. Tänka på att sitta rakt och inte falla framåt. Dessutom ska jag förbereda nya moment bättre och inte hasta. Efter fick Lorett en dusch och sedan gå ut drygt en timme i gräshagen. Blev lite längre än jag tänkt där för Metta sa att "nu får hon inte bli smalare", så då kunde hon ju få äta lite extra efter den ganska hårda träningen. Mette tyckte hon såg riktigt fin ut. :) I morgon kommer massören kl 9, och sedan skulle jag och Pernilla egentligen lunchat på Tomatens Hus men upptäckte nu att de inte har öppet på onsdagar (börjar med det den 3 juni). Så nu vet vi inte var vi ska luncha. Om någon vet något lika mysigt som Tomatens Hus så mottages förslag tacksamt!

Kommentera

Publiceras ej