Torsdag 6/9: Julia ridit

2kommentarer

Idag var jag bara i stallet och mockade, både hage och box. Hagen är jobbigast då fåglarna hackar sönder det, och mina fingrar domnar efter en stund. Får nog börja använda mitt handledsskydd som jag har när jag sover, även till vardags. Fast då får jag nog skaffa fler för inte så trevligt att sova med om man haft det i stallet. I alla fall så verkade allt bra med Lorett. Tog inte in henne något fast jag hade planerat att massera henne lite, men hux flux var klockan för mycket och jag fick skynda för jobbet väntade. Hon såg i alla fall fin ut i benen och verkade vara på bra humör. Julia hade sen varit och ridit henne i ridhuset och hon hade känts fin, så det var ju bra. Fick detta foto skickat till mig.
 
Lorett älskar verkligen att rulla sig. Men nymockat ska det vara! :) Och hur söt kan man vara?!?!

2 kommentarer

SHF

07 Sep 2012 15:13

Vilken fin blogg du har! :) Kolla gärna in våran helt nya!

Evelina Svantesson

07 Sep 2012 17:39

Supersöt!

Kommentera

Publiceras ej