Fin Lorett

0kommentarer

I tisdags blev det ingen ridning för efter jobb var jag tvungen att sätta upp nya linor runt hela Loretts hage då hon går under de befintliga. Vill inte gärna ha henne springande ute, spec inte upp mot flygfältet. Tog ett par timmar i mörkret och kylan. :(
När jag var klar med det så mockade jag och sen blev det lite pyssel och godnatt.
 
 
I onsdags red jag igen i onsdagsgruppen för Lotta. Vi blev enbart fyra stycken och idag kände jag igen min fina häst. Lagom framåt och arbetsvillig och fin i både trav, galopp. skänkelvikningar, öppnor och slutor. :) Glömmer nästan bort att hon är dräktig för när hon går så bra känns hon ju precis som vanligt. 
 
Igår torsdag kom Julia äntligen hem från Flyinge så det blev en liten ridtur för henne. Dock många i ridhuset och dessutom träningar. Men Lorett såg fin ut och Julia tyckte hon kändes toppen. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej