Långa dagar

0kommentarer

Ja tiden går sakta när man inte kan göra något vettigt med sin tid. Längtar efter hästarna hela tiden men vet de har det bra. Har varit i stallet en liten stund varje dag men kan ju inte göra ngt alls där. Som tur är har Julia varit ledig dessa dagar så då är det lugnt. Blir lite värre nästa vecka när hon ska iväg och jobba, men stallkompisarna har ju lovat att hjälpa till så det ska nog ordna sig. Skönt att vi har kameran. Sä här såg de ut just nu. Väntar på Steen för frukost och utsläpp. Juliett passar dock på att äta lite förfrukost. :) 
 
Igår fick Lorett en uteritt med Julia. De red längs slingan. Blev mest skritt då det är ganska mjukt och blött. Jag var då i stallet och passade Juliett. Dock står jag utanför boxen. Kan inte riskera att hon börjar busa med mig. Därefter var vi på kalas hos "farfar" som fyllde 74 och sen körde Julia mig hem. Passade bra att äta tårta denna dag då vi även firade att vi haft Lorett i 9 år!
 
På väg till Fredrik körde Julia inom stallet och kollade till dem inför natten. Det var precis dags för kvällsmat då, i regel får de alltid den kl 21.  Julia skickade detta fotot till mig. 
 
 Nu har jag varit vaken ett par timmar då jag vaknade tidigt pga smärta i ryggen men nu känner jag att tabletterna börjat verka så nu hoppar jag i säng en stund till. 

Kommentera

Publiceras ej