Så kan det gå

0kommentarer

Ja fort kan saker och ting förändras. Ibland till det positiva och ibland det negativa. I tisdags kväll blev jag avslängd, ja det var så det var, av en häst och skadade ryggen. Fick åka ambulans till sjukhuset där det konstaterades en fraktur i ryggen. Tur i oturen så kan jag röra mig och jag slipper operation. Dock har jag väldigt ont och ska gå med korsett i tre månader. Vilket innebär att jag måste vara sjukskriven i tre månader, inte göra något ansträngande heller. Som tur är har jag Julia och resten av gänget i stallet som ställer upp och tar hand om hästarna. Har således inte sett Lorett och Juliett sen i tisdags men fått ngr foto av Julia. Och som tur är har jag kameran att kolla dem lite. Dock har jag varit för dålig för att orka men nu börjar det kännas bättre. Har fått utskrivet starka smärtstillande. Kommer aldrig mer att rida någon annan än mina egna hästar. 
 
Ute i hagen i förrgår. Täcke även på Juliett då det regnade och hon hatar att bli blöt. Tack snälla stallkompisar som tagit på täcke och släppt ut dem på morgonen!
 
 
Och detta var från i förrgår kväll. Hästarna nattade och klara av Julia. <3
 
 

Kommentera

Publiceras ej