Tidig tidig morgon

0kommentarer

Ja då sitter jag uppe igen kl 4 och väntar på att värktabletterna ska börja verka. Brukar få sitta uppe någon timme sen kan jag sova igen. Gör inte så ont då jag sitter utan det är väl att jag legat still på rygg för länge. Roade mig med att titta igenom nattens bilder som hästarnas kamera skickat. Och blev så glad då jag såg att Lorett faktiskt legat ner i 30 min i sträck denna natt. Det var mellan halv fyra och fyra. För det mesta ligger hon ju bara tio minuter. Nu är de dock båda uppe och går runt i boxen och letar mat. Tyvärr är där ju ingen kvar men lite halm slinker väl ner. 
Nu ligger de ju faktiskt bra med plats för båda två. 
 
Av någon anledning hade jag lite mer ont i ryggen igår men var ändå i stallet en liten stund. Helene var snäll och hämtade mig och då hon bara skulle mocka blev det bara en liten stund. Åse var snäll och red Lorett en sväng och Juliett var lugn i boxen. Jag åkte innan de var klara men jag antar det gick bra. Hade koll på Juliett i kameran och så länge de andra hästarna är inne och hon har lite hö att tugga på är hon ganska nöjd. Fast när Lorett kommer tillbaka brukar hon slänga sig på henne och måste dia direkt, oavsett hur länge Lorett varit borta. :)
 
Igår var Helen G snäll och mockade. Idag kommer Julia hem. Hon har varit och flugit i Norge några dagar denna gång. Ska bli så skönt och roligt att hon kommer hem. Är hemma till lördag denna gång. 
 

Kommentera

Publiceras ej