jul 2015

0kommentarer

Hemma igen och är så nöjda med London och Olympia. Minne för livet och bäst av allt är att jag gjorde resan med Julia. Dock får det dröja innan nästa både pga ekonomin som att det är svårt att hitta någon som sköter hästarna. Blir väl Göteborg till påsk nästa år. Lorett vilade som sagt alla dagar vi var iväg och när vi kom hem blev Julia sjuk. Jag red två dagar men sen har jag jobbat och hon har fått vila igen tyvärr. Idag rider i alla fall Julia :-) 

Juliett var lite halt efter verkning och hon sliter sina framhovar snett. Får se vad det kan göras åt det. Alltid är det något som sagt. Julen blir lugn för övrigt då jag jobbar både jul och nyår. En kul sak är att jag och Julia ska börja träna en gång i veckan i Viarp med Lorett. Ska dela på en plats då vi jobbar som vi gör. 
Juliett får så mycket hö hon vill när hon är inne. :-) 

Kommentera

Publiceras ej