Juliett igen

0kommentarer

 
Blåsigt och kallt idag så hästarna kom in tidigt. Duschade loretts ben då de var väldigt leriga och passade då på att även duscha Julietts ben vilket gick riktigt bra. Var första gången. Julia skulle rida Lorett men höger sko var borta. Hade sådan tur att jag hittade den i hagen och tur nummer två så var viarps hovslagare på plats och han slog på skon igen senare på eftermiddagen. Vår egen hovslagare har fortfarande inte återkommit till mig. Hoppas han gör det snart då Lorett behöver nya skor ändå. Nio veckor sen sist!
Kunde alltså inte rida Lorett så det blev life träning i ridhuset med Juliett som idag fick ha schabrak och gjord på sig. Nu ikväll var jag och longerade Lorett och jag tyckte hon såg ok ut nu. Får hoppas skon sitter kvar nu till nästa skoning!
 
 
 
Igår var vi på bio och såg star wars i 3D. Får ju säga att den inte var lika bra som de tre första jag såg! Men helt klart kul ändå. Var jag Julia Fredrik Stella Jonathan och Jörgen.

Kommentera

Publiceras ej